| Anske |
Geplaatst op 09 Jun 2010 13:41 |
 |
Nieuw lid
|
Ik heb altijd Windows XP gehad en nu een nieuwe laptop met Windows 7 erop. Voor mail is dat het programma Windows Live Mail maar ik wil Outlook Express erop hebben, kan dit en zoja hoe ????
|
| renevanh |
Geplaatst op 09 Jun 2010 14:56 |
 |
Beheerder
 |
Nee, Outlook Express bestaat niet meer en is vervangen door Windows Live Mail.
Yes, I am a criminal. My crime is that of curiosity.
My crime is that of judging people by what they say and think, not what they look like.
I am a hacker.
You may stop this individual, but you can't stop us all... |
| Mr_JoJo |
Geplaatst op 09 Jun 2010 22:22 |
 |
Genie
 |
Mozilla Thunderbird zou je kunnen proberen als alternatief
vind het ook wel jammer dat outlook er niet meer inzit
Vergoofin der flicke stoobin mit der brk-brk
yubetcha!
 |
| Anske |
Geplaatst op 09 Jun 2010 22:49 |
 |
Nieuw lid
|
Dus als ik geen Outlook express heb op windows 7 kan ik er die niet opzetten ?
|
| Mr_JoJo |
Geplaatst op 09 Jun 2010 23:07 |
 |
Genie
 |
wat ook zou kunnen.. is Office 2003 installeren
dan heb je outlook..
outlookexpress is niet als losse download te krijgen helaas..
yubetcha!
 |
| Mr_JoJo |
Geplaatst op 09 Jun 2010 23:13 |
 |
Genie
 |
http://www.softpedia.com/get/Internet/E-mail/E-mail-Clients/Outlook-Express.shtml
wat gebeurt er als je deze link probeert ?
yubetcha!
 |
| renevanh |
Geplaatst op 09 Jun 2010 23:44 |
 |
Beheerder
 |
| Mr_JoJo schreef: | wat ook zou kunnen.. is Office 2003 installeren
dan heb je outlook..
|
Ik gok dat 2003 niet gaat werken op Win7, dat zal Office 2007 worden.
Yes, I am a criminal. My crime is that of curiosity.
My crime is that of judging people by what they say and think, not what they look like.
I am a hacker.
You may stop this individual, but you can't stop us all... |
| Tyreas |
Geplaatst op 24 Aug 2010 17:09 |
 |
PR Medewerker
 |
Je hebt een aantal mogelijkheden om over te stappen naar een nieuwe mailclient. Outlook Express is niet vervangen door Windows Live Mail, maar (heel verwarrend maar waar) Windows Mail.
Windows Mail is in feite een kopie van Outlook Express, maar in een nieuw jasje. Windows Live Mail komt van Windows Live (voorheen Hotmail). Beide clients zijn eenvoudig te gebruiken, maar wat je zelf het prettigst vind is aan jou natuurlijk. Alle oude berichten zijn in beiden programma's te importeren, dus mocht je nog oude berichten hebben dan ben je ze zeker niet kwijt!
Als alternatief heb je een heleboel andere programma zoals inderdaad Thunderbird van Mozilla en het betaalde Office Outlook (onderdeel van Microsoft Office).
Office 2003 kan gewoon geïnstalleerd worden onder Windows Vista en 7, maar om bij de tijd te blijven kan de nieuwe versie 2010 aanschaffen geen kwaad natuurlijk. Het voordeel en tevens nadeel van Office Outlook, is dat het een veel uitgebreidere mailclient is welke onder andere ook kan dienen als agenda en organiser. Of je dat gebruikt is natuurlijk weer aan jou.
Ik hoop je genoeg info te hebben gegeven en wens je veel succes met de overstap naar je nieuwe mailprogramma.
Wie zonder inspanning omhoog wil komen moet liftboy worden in een fabriek van zelfrijzend bakmeel. |